2015年4月13日 星期一

Oecan Park 2日1夜開心遊

尼個行程,原本係舊年暑假時去的,但由於細佬好不幸整傷隻腳,一個月留院,老婆負責睇住照顧細佬,原本一家四口的Ocean Park 之旅,變成我同大仔兩仔爺之旅,今次,細佬終於有機會同我地一齊參與,可喜可賀。

同細佬出門去旅行,可以講係一波三折,去年Ocean Park之旅整親腳去唔到,到聖誕節時訂晒機票酒店去玩,在臨出發前一晚細佬發燒臨時冇得去,今個新年一家人去別墅玩兩三天,細佬出發時還是好好的,當晚就發高燒,好在還是精精神神的,經過多次經歷,今次細佬健健康康的跟我地一齊出去玩,實在令我太感動了。

兩日一夜既 Ocean Park 之旅,一天不停落雨,另一天好天氣到不得了,第一天,從澳門搭船到香港後,入到酒店剛好兩點多,細佬眼瞓要眠一眠,我地就在酒店hea 一陣,飲杯咖啡,都唔錯吖。

大約5點多,細佬瞓醒,於是決定入Ocean Park 行過圈,玩少少野(由於今次 package係兩日套票,所以可以 heaOcean Park),去到Ocean Park 正是毛毛細雨中,要開遮,雖然有點唔方便,但發現有另一好處,可能時間較晚,又落雨,園內人流稀少,搭纜車,唔駛排隊,去鯊魚館,又接近包場,浚浚哥哥開心到不得了,在鯊魚館內不停追蹤鯊魚,尼個情景真係好難得(記得上次同浚浚去多人到要抱起浚浚先睇得到),好正。由於時間關係,只夠我地睇一個館,於是就搭的士出去醫肚,當然係大家鍾意食既日本野啦,食完野就返酒店休息

第二日起身,浚浚哥哥第一件事就係拉開窗簾,嘩!不得了,有太陽,正。在酒店食左早餐後,上房執埋野check out,寄存行李後,出發尼日 Ocean Park之旅,有太陽,真係感恩,今日既活動真係好順利,只不過係人多D,但好在尋日搭左纜車,今日唔駛浪費45分鐘時間等排隊,個個都玩得好開心,兩兄弟又食左唔少零食,大家都好似唔怕肚餓咁,係園中都冇入餐廳食野,細佬又唔知係唔係太興奮,瞓左十多分鐘醒左唔肯瞓,鬼打咁精神,之後辛苦左老婆抱住佢瞓左個幾鐘,都幾攰架,辛苦晒你,同家人一齊去旅行感覺真係好,有機會再去。
唔講咁多喇,去片, 慢慢欣賞。

多謝欣賞


沒有留言:

張貼留言