2015年4月3日 星期五

忙碌的2015三月份

今年的三月份感覺額外繁忙,尢其是子浚,可以話活動一蘿蘿,浚浚哥哥在二月底放完新年長假期後,剛好在3月1日上學,在三月的短短四星期裡面,除了學校的考試及K3運動日外,在三月份浚浚哥哥做左人生兩個既第一次經驗,就係有份參加小提琴演奏同埋街舞表演,作為父母既我們,比浚浚哥哥參加唔同種類既活動,唔係想爭取表演機會,而是想子浚從參與活動中學習堅持及忍耐,對浚浚哥哥來說,是學校教育以外好好的一課。

不論浚浚哥哥的表現如何,只要盡了努力,就是好的結果,I'm proud of you, Alfred.

又係時間回顧下浚浚哥哥忙碌既三月份喇!

活動一)  在文化中心參與 "樂韻傳萬家音樂會"



浚浚哥哥在 K1 時開始接觸小提琴,最初原意是想好動活撥既浚浚哥哥,在參加比較文靜既興趣活動上,培養出專注的方法,但在參加小提琴班不久後,子浚對我說,爹爹,小提琴都唔好玩架,我唔係好鍾意,作為父母的我們,要即時配合 stop 尼項活動,還是強迫子浚去參與呢?

當時我地同浚浚講,你而家只學左拉小提琴幾個單音,好可惜,不過你唔鍾意我地迫你學又唔好,不如我地做個承諾,如果你能夠學習小提琴拉到一首歌,就比你自己去決定,就係咁,子浚對小提琴的學習態度改變左,比較有點心機 ( 當然都有心散時刻 ) 去學習拉小提琴,終於果然學習到拉佢既第一首歌 (瑪莉有隻小綿羊),仲有機會參加了學校既表演,就係尼次表演,增強左浚浚哥哥既自信心,表演後,我地問浚浚,你好叻,果然學到識我拉一首歌,好啦,比你決定繼唔繼續學,竟然,答案係................ 再試下啦,一試就學到現在 K3了,雖然拉得唔係好叻,但學習了堅持,在 2015年3月21日晚上8點多子浚你在台上表演既一刻,雖然我只顧著幫浚浚哥哥影相,其實,我有聽你拉的,你好叻,爹爹好感動,好驕傲,好想記錄你既每一刻,尼個係我地好好既回憶,好啦,去片................



活動二)  參與  TDMS Showcase 的街舞表演



在參與小提琴表演後一星期,在 2015年 3月29日星期日,又出現左浚浚人生上另一個第一次,參加街舞表演,在1月份起參加尼項活動,到3月底時,一班5 - 6歲既小朋友,只係學習三個月既街舞,又不怕怯場的去參加表演,真心叻,你付出的努力,我地睇到的,希望浚浚你既人生繼續精彩,大放光明,發熱發亮。



活動三)  學校的 K3 運動日



學校一年一度既運動日,過去兩年都係天氣關係,要係學校的室內場地舉行,今年剛好在浚浚哥哥幼稚園生涯上最後一年,終於有機會參加在操場上舉行既運動日,或許是上天既對你們既愛護,得以順利進行,當然,尼個係你人生中幼稚園生涯上最後一次運動日,爹爹當然會幫你記錄啦,同埋最緊要學習到嬴並不是最重要既東西,體育精神先緊要。



子浚哥哥,你在爹爹既心裡面,已經是第一名了,你要好好努力,學習好做人的道理,永不言敗既精神。

沒有留言:

張貼留言